Tijdelijk gesloten

FAQ - Veelgestelde vragen


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Onze actuele levertijd is 1-3 werkdagen. We bezorgen ook op zaterdag. 
Bestel je op een zon- of feestdag? Dan proberen we de bestelling de eerstvolgende werkdag te verzenden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk! Bij het uitchecken heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te vullen, dan het factuuradres. Je bestelling zal dan bezorgd worden op het adres dat is ingevuld bij 'afleveradres'. Ook handig als je iemand een cadeautje wil sturen!

Zit ik bij een verrassingsbox vast aan een abonnement? 

Nee, wij werken niet met abonnementen. Als je een verrassingsbox bestelt is dit dus eenmalig en zit je nergens aan vast. Zo kun je zelf bepalen wanneer en welke box je graag zou ontvangen. We hebben basis boxen en thema boxen die het hele jaar door wisselen. . 

Ik wil mijn bestelling retourneren, is dat mogelijk?

Je kunt ten alle tijden je bestelling in originele staat retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. We vragen je hiervoor wel ons retourformulier in te vullen en mee te sturen. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Let op: Wij geven geen garantie op speelgoed. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt kiezen uit:

  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact
  • Creditcard - Master Card, VISA en American Express.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu? 

Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is geleverd. Dit lossen we graag voor je op. Je kunt contact opnemen via ons contactformulier of e-mailadres. We proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren.